Brev:
Rosiner og jern
2. december 2008
Alder:
10 mdr.
Rosiner og jern
Hej Helen,
Tak for din mail/svar den anden dag.
Et hurtigt spørgsmål. Hvor mange rosiner må en dreng på 10½ mdr spise om dagen. (Hans jerndepoter er lidt lave og han er ikke glad for jerndråber).
Hilsen
Pia